Doç. Dr. Mine GENÇ

Doç. Dr. Mine GENÇ kimdir?

1976 yılında İzmir’de doğan Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Doçent Doktor Mine GENÇ; ilköğretim ve ortaöğretimini İzmir’de tamamladı.

1993 yılında İzmir Kız Lisesi’nden mezun oldu. Lisans eğitimini 1993 ve 1999 yıllarında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde tamamlayan Doç. Dr. Mine GENÇ ; 1999 -2000 yılları arasında İzmir Bozyaka Egitim ve Araştırma Hastanesinde klinik biyokimya anabilim dalında asistan doktor olarak çalıştı.

2000-2004 yılları arasında İzmir Ege Doğumevi Ve Kadın Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi (Tepecik Doğum Evi) ‘inde Kadın Hastalıkları ve Doğum ihtisasına başladı.

2004 yılında Kütahya Emet Devlet Hastanesi’ne Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olarak atanan Dr. Mine Genç 2005 yılından itibaren kariyerini İzmir’de bulunan farklı özel hastanelerde sürdürdü.

2014 yılında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Tüp Bebek bölümünde tüp bebek uzmanlığını aldı. 2018 yılında Doç. Dr ünvanını aldı. 2020 yılında kendi muayenesinde faaliyetlerine devam etme kararı aldı. İzmir Bayraklı’da kendi muayenesinde hastalarına hizmet veren Doç. Dr. Mine GENÇ; hasta doktor ilişkisinin hasta konforunu arttırdığına, sürekli gelişimin ve teknolojinin takibinin önemine inanıyor.

Kendi takip ettiği hastaların doğum ve ameliyatlarını İzmir’de anlaşmalı olduğu farklı hastanelerde yapıyor.

Temel hedefimiz bu pandemi döneminde hastalarımızı virüsü karşı korumak. Geniş bekleme salonu ve muayene odamızda kalabalıktan uzak, hijyenik bir ortam sağlamak. Girişte HES KODU sorgulanması yapılmaktadır. Koşullar ne olursa olsun hastalarımızı hoşnut etmek, nitelikli ve karşılıklı güvene dayanan bir ortam oluşturmaktır.
Sizlerin memnuniyeti bizler için en değerli referans olarak kabul edilir.

Hasta gizliliği ve güvenliğini titizlikle takip etmekteyiz, her zaman güvenli ve güvenilir olma yolunda ilerliyoruz…